tirsdag 1. februar 2011

LEAVING ON A JET PLANE

Dagen i dag er litt som lillejulaften, det er dagen føre dagen, men i stede for å tenke på nisser og julestrømpe har jeg minst tusen, GIGANTISKE sommerfugler flyvende i magen, og i stede for julestemning har jeg den spesielle reisefølelsen. 
Kaoset og listene er nå systematisert, klærne rullet og pakket, listene er krysset ut, og jeg har tre månders forsyninger av solkrem, kulltabletter, malariatabletter, jern, plaster, bandasje, du vet jeg tok like gjerne å ranet (som i lommeboka mi) ett apotek, som garantert tar opp halve kofferten og hvertfall 10kg av total vekta! Klær av type sommerlig, fargerikt, lett og lystig, litt treningstøy, faktisk en regnjakke og to par sokker er nå klar for innsjekking på Oslo Lufthavn Gardermoen.
Det er forresten litt morsomt dette med pakking og hvor mye tid man bruker på faktisk bare å snakke om det, i stede for å bare gjøre det, burde jeg heller brukt så mye tid på en indre dialog angående pensum og bachelor oppgaven?
Hadeklemmer til små og store er friskt i minne, og jeg er med andre ord veldig klar for den store verden ( Joda Pappa Joe, jeg skal være forsiktig!!)  Jeg har en følelse av at vi er 9 veldig reiseklare og veldig spente studenter som møtes for avreise, og hvis det ikke er tydelig nok såå GLEDER JEG MEG!!!

For de som lurer på hvordan reiseruten ser ut så slenger jeg med den;

  • Oslo - Frankfurt 16.40 - 18.45
  • Frankfurt - Johannesburg 20.45 - 08.30
  • Johannesburg - Livingstone 11.00 - 12.45

Hjemreise får jeg ta om tre mnd når jeg sitter i andre enden og skal heimat!

Så hadetpåbadet alle go'inger, jeg lover å tenke på dere alle som en!

1 kommentar: