lørdag 23. april 2011

En Plass i Solen

Sorry sorry folkens, daarlig blogging av meg! Men kan ta en kjapp oppsumering av hva som foregaar paa denne fronten. Siden sist har jeg tatt meg en altfor kort og altfor vakker ferie paa Zanzibar-The Perfect Island, som jeg foretrekker aa kalle den!
Spare penger er flott, saa da bodde vi tre jenter og en gutt paa ett rom uten do dor. Vi ble godt kjent kan du si, spesielt da samtlige mager ikke setter spesielt stor pris paa bakteriefloraen, men god stemning var det!! Snorkling, parasailing, bading, volley, hennatattis og paraplydrinker, mer trenger jeg ikke si. Det som skjer paa Zanzibar, blir paa Zanzibar!
Siden jeg sikkert er den eneste i verden som klarer aa bli sjosyk paa basteferja naar det er vindstille, satte jeg stor pris paa baattur for svomming med delfiner. Saa ikke saa mange delfiner men kanten paa baaten var fin, og siden turen hjem ogsaa innebaerer baat, var det flott at jeg fikk dobbeldose altforhoyealtformyesjo!!
Dar Es Saalam, overrasket meg, og jeg kunne onske jeg hadde hatt bedre tid til aa se byen, og det den har aa tilby, men tommel opp for det lille jeg fikk tid til!
Tilbake i Zambia, og klar for aa fete meg opp med masse deilig billig nshima, kose meg med bachelor skriving og data insamling, flaks for meg saa var det innbrudd paa Willma og jeg eier ikke mer elektronikk! Data, harddisk, kamera, ipod, og en halv mill kwatsha er vekk, og det setter jeg saa klart stor pris paa, sammen med de 6 andre som og ble robbet for alt de eide av elektronikk!
Naar jeg naa horer at det er 20 rode paa maalestokken hjemme i Norge, det er paaskeferie, vaar i full spring, og lista paa alt jeg savner begynner aa bli alt for lang- ja da skal jeg innromme at det skal bli litt godt aa lande paa norsk jord igjen!



Her skulle det ha vaert bilder, men desverre er alle bilder i hendene paa en frekk Zambier som antageligvis ikke skjonner Norsk og dermed IKKEENDRITTAVDETSOMEROGFINNESPAADATAENMIIIIIN!!!!

1 kommentar:

  1. Neeeei, er alle bildene dine borte vekk? Håper du har tatt backup et sted...

    SvarSlett