søndag 6. februar 2011

SAVED BY RIHANNA

Siden sist innelgg har jeg bare fortsatte å oppleve og erfare vakre Livingstone, og en litt crazy Global Knowledge klasse. jeg har vært på museum, noe som i seg selv var helt ok, veldig typisk museum opplevelse, hva som skjedde etter museumet var derimot WOOOOW. Da dro vi på lokalmarkedet i Maramba, og ta bussen ditt var i og for seg en opplevelse i seg selv, alle krangler om hvilken buss vi skal inn i og alle Zambierne sloss om å få oss. Da vi kom på markedet var det tusen lukter som URIN, BÆSJ, RÅTTEN FISK, og ja jeg vet ikke hva alle andre lukter var. Jeg som i utgangspunktet ikke er så veldig facinert av loppemarked i Norge, blir hvertfall skeptisk her, men har etter samtale med lokale Mossingen Hilde Bonden er vist markedet tipp topp, så jeg må tydeligvis tilbake.

Har og vært med i en katolskkirke St.Theresa, noe som var en veldig positiv opplevelse. Afrikansk live musikk, gosspil, dans, bønn og mye liv- en god motpol til veldig monotone typiske Norske Statskirka, hvor du sovner før første samle er sunget.

Vi på Willma Guesthouse (der vi bor), har hatt grillfest, noe som resulterte i at  fikk jeg meg både en og to "HUSBANDS". En sa han elsket meg, prøvde å kysse meg, mens han andre måtte bli kjent med meg før han kunne si at han elsker meg, men han var bombesikker på at han kom til å elske meg, kjenner det blir vannskelig for meg å lande med denne selvtilliten jeg får her! Heldigvis har MADCON-GLOW gått på repit ca hele tiden, så jeg blir stadig minnet på en spesiell hjemme i Norge, og når jeg da går inn i en memorytrance, er det godt at høytalerne spiller Rihanna- Whats My Name, og sender meg tilbake til virkeligheten !

Forresten er jeg solbrent, og LIKER det!!!


2 kommentarer:

  1. Hvem er den ene spesielle i Norge? ;)
    Forøvrig høres det ut som du har det veldig bra!

    SvarSlett
  2. Mona det er jo deg, det vet du vel! Ha ha ha :p
    Forøvrig har jeg det kall!! :D

    SvarSlett